Ruilen en Retourneren
Het is voor Munty erg belangrijk dat jij volledig tevreden bent met je aankoop. Mocht jij niet tevreden zijn mag je contact met me opnemen en kijken we samen naar een oplossing.
Binnen 14 dagen mogen producten zonder reden geretourneerd worden.
Zodra je bestelling is geleverd, bekijk je de aankoop om te bepalen of het voldoet jouw wensen. Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling vind ik dat erg jammer, maar is dat uiteraard geen probleem en mag je het product terug sturen.
Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde sieraden mogelijk niet geretourneerd kunnen worden. Ook oorbellen zijn uitgesloten ivm hygiëne.
Wat moet je doen als je jouw product wil terugsturen?
– Je meld dit binnen 14 dagen na ontvangst door een mail te sturen naar info@munty.nl In deze mail vermeld je jouw ordernummer, gegevens en geef je aan om welk product het gaat.
– Na het melden van de retour heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze in waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
– Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we overgaan tot de verwerking van je terugbetaling of ruiling. Dit zal binnen 14 dagen zijn na het aanmelden van jouw retour.
– Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling.
Nog een paar belangrijke punten bij het terugsturen van jouw aankoop:
- Retouren met onvoldoende porto worden niet aanvaard.
- De kosten voor het retourneren van het product zijn voor jouw rekening, tenzij de retourzending het gevolg is van een fout van mij.
- Het product moet zodanig teruggestuurd worden dat het niet kan beschadigen. Zoals je het product ook hebt ontvangen.
- Munty is niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van retourzendingen tijdens het transport.
Ruilen
Wil je een product ruilen? Dat is geen enkel probleem. Je mag een mail sturen naar info@munty.nl. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.
Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij het retourneren van je product, neem dan gerust contact met me op. Ik sta altijd klaar om je te helpen.